måndag 11 augusti 2008

Hello Gbg!

Nu ska jag till Göteborg och hälsa på allas favorit; Happy Baby!
Happy Baby och jag har känt varandra i snart tre år. Hon var en av de första som jag pratade med när jag gick in ett nytt stadie i mitt liv.
Vi har upplevt en del saker tillsammans. En cykelsemester bland annat. Happy Baby är en av de snällaste personer jag har träffat och hon bryr sig så himla mycket om allt och alla. Sötast helt enkelt.
Och nu när sommaren närmar sig sitt slut kommer jag äntligen iväg. Till torsdag stannar jag. Sen kommer hon hem ganska snart efter för att lika snabbt försvinna till ett nytt land. Då följer Julia med också. Och Mia och Sandra drar också utanför Sveriges gränser. Det blir inte många kvar.
Men det spelar inte så stor roll vart vi befinner oss för vi vet att vi alltid har varandra och man kan alltid hälsa på, annars tackar men vår högteknologiska värld och utnyttjar den till fullo.
Och än har de inte försvunnit! En stor, ordentligt stor avskedsfest måste ju styras upp också!
Men nu väntar en timmes buss och fyra timmars tåg, sen är jag där, hos min Happy Baby!
Och på fredag kommer Karin hem!

Puss!

1 kommentar:

Unknown sa...

Men, men, men. Vart ska ni? :( Inte flytta för gott hoppas jag?