måndag 25 augusti 2008

Grissle 2008

Det här inlägget förtjänar egentligen att bli långt och beskrivande om hur helgen i Grisslehamn var men jag orkar inte riktigt skriva jättelångt.
Sammanfattningsvis kan vi säga att det var otroligt trevligt. Grymt väder. Roligt folk.
Lärdom från helgen: Drick dig inte full på vin! Min första baksmälla, jag tror att jag inte behöver önska mig några fler baksmällor nu. Att min spya dessutom utlöste typ det största bråket (som jag knappt märkte) gör att det helt enkelt aldrig blir 1,5 liter vin på samma kväll igen!
Men man kan inte annat än älska huset och hela konceptet av Grissle med vänner i slutet av sommaren.

Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt: braaaa helg!
Onödigaste tjafset någonsin, det är inte värt annat än att skratta åt :P Tur att man inte la sig i!

Anonym sa...

Gratängen blev super! Ska käka resten till lurre idag! Smarrismaskens!

Anonym sa...

malin vill också vara med i grisslehamn jag brukar få till det där:)

Tessguss sa...

ÅH! Grääs! Ja, sackosäckarna längtar efter dig!!