torsdag 21 augusti 2008

Ett - uppdatering

Först ett uppdateringsinlägg.
Idag skulle jag ha testat rugby och mest troligt ha åkt på riktigt med stryk. Oj vad jag längtade! Men så ringer the boss och säger att det bör ställas in på grund av regn. Jag som hade laddat för det också, att träna i regn, men tydligen går det inte att fota när det regnar.
Så istället får jag sega till lite hemma och så borde jag gå och hämta hem min cykel. Sen ska det packas! För imorgon drar vi till Grisslehamn. Den årliga sommartrippen. Som jag har sett fram emot den hela sommaren! På lördag ska vi ha kräftskiva, vilket är nytt för i år och som garanterat kommer att bli en succé. Tema Schtek är en plan också. Hohoho. Hur man schteker som tjej är däremot lite klurigare men det går nog att hitta en lösning.

Har ett nytt inlägg i huvudet så den här uppdateringen får vara avklarad nu. Återkommer på söndag eller måndag om hur schtekskivan var.

Puss!

Inga kommentarer: