fredag 15 augusti 2008

Tack mormor! And a tribute to the bandit!

Nu är jag hemkommen från Göteborg. Var det redan igår. Jag och Jossis har mysit med shopping, Liseberg, havsbad och hamburgaretallrik x 3. Mycket värd liten semester och på tisdag kommer hon hem!

Idag är det den stora dagen. Dagen då Karin kommer hem efter två veckors tid på Cypern. Hur har jag överlevt egentligen? Det är ett mysterium.
Jag förstår inte hur, var och när det blev så men någonstans började Karin betyda väldigt mycket för mig.
Dock vet jag varför. Karin är en unik person. Hon är den bästa vännen som man kan prata med om allt. Det går alltid att lita på henne! Hon är tjejen som, när hon bestämt sig verkligen vet vad hon vill, och det är häftigt. Hon är söt som socker. Som min mamma sa på studenten; "Hon ser ut som en prinsessa". Hon kan ibland ha sina humörsvängningar och hon stör sig på saker hos mig, men det hör till hennes charm. Hon är en person som jag aldrig vill tappa kontakten med och som jag tänker se till att jag aldrig förlorar som vän.
Och idag kommer hon hem!

Idag har jag övningskört, storhandlat och köpt en cykel. Att spendera pengar kunde jag egentligen inte göra just nu. Enligt mina beräkningar skulle jag gå back ungefär 1000 kronor den här månaden. MEN! Mormor min, väldigt givmild människa, har givit mig just 1000 kronor från ingenstans. Så nu ligger jag plus minus noll, fast det kommer nog mest troligt bli i alla fall 500 kronor back i alla fall. Men det kommer förhoppningsvis en fet lön om lite drygt en vecka, så det är bara att hålla ut. Fast den försvinner snabbt. Hösten har många kommande utgifter.

Nu ska jag titta på mer OS, diska, duscha och sen dra till Knivsta och älskade Malin för att förfesta och sedan blir det nykter utgång! Helt gratis, måste det bli! Tänkte laga riktig mat idag också, tacos, riktigt satsigt för att vara jag ska ni veta!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh! du är så himla gullig!!!:D<3<3 jag blev värsta tårögd när jag läste det:) Och vi kommer ALLTID att vara vänner för utan dig går det inte!<3<3 älskar dig!!<3