söndag 3 augusti 2008

Ny månad

Det är för bövelen augusti nu! Efter nästa vecka slutar min intensiva sommarjobbsperiod. Nu börjar livet! Jag ska ta mig till Göteborg är tanken. Sen ska jag kanske paddla lite kanot med övernattning med Jennifer och de som vill. Sen är det Grisslehamn som gäller. Sen kanske jag ska på Stockholmsderby för första gången i mitt liv. Åh, jag gillar augustimånad! Men som sagt, först en vecka av slit. Kommande vecka jobbar jag alla dagar förutom torsdag. Kanske att jag kan bli ledig på lördag också men mycket jobb blir det i vilket fall.

Jag behöver reda ut en sak nu under kommande vecka också. Jag vet inte riktigt hur än, men det lättaste är nog ignorering. Idag känns det som att det faktiskt kan funka. Efter gårdagen är jag nämligen lite avskräckt. Men det är på torsdag som det kan bli jobbigt igen. Men det är lång tid tills dess så jag hinner nog komma på något.

Jag behöver också fixa Microsoft Word på min dator så jag kan skicka iväg ett väldigt viktigt CV. Nils hjälper mig tack och lov!
Augusti blir som sagt årets månad tror jag!
Återkommer ju med detaljer liksom!

Puss!

Inga kommentarer: