måndag 17 november 2008

Automatiskt

Idag tryckte jag automatiskt på "Nytt inlägg". Men jag tror inte att jag har något att skriva. Zlatan fick guldbollen, igen! Jag har kört bil och det har gått bra. Sen har jag kommit fram till att det är en bra grej att inte vara hemma på hela dagen. När man då sätter på datorn finns det så mycket att läsa och titta på. Är det något jag gillar så är det en full mailbox. Sitter man och tittar på datorn varje kvart läser man kanske ett mail åt gången. Det är mycket roligare att se "5 nya meddelanden". Sen har många fler uppdaterat sina bloggar också. Det tycker vi om.
Imorgon jobbar jag precis hela dagen! Börjar 7.00 till 16.00 på hemtjänsten. 18.00 har jag en intervju i Enköping. Lär ju inte vara hemma förän elva, tolv typ. Mys! Men det är skönt att få det gjort och det är fina pengar. Har även offrat mig på att jobba annandag jul. Fick välja mellan det och nyårsdagen, annandagen kändes då som det bättre alternativet. Helgersättning är bra!
Snacka om att man är pengakåt! Det är inte bra, egentligen. Ju mer pengar man har, ju mer gör man av med. Men det är smällar man får ta, jag är bra på att spara också! (Tråkigt inlägg!)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är verkligen så, ju mer pengar man får desto mer gör man av med. Om jag bara vore sparsamare...