torsdag 27 november 2008

Shoppoholic big time!

Oj vad jag har shoppat idag! Det finns liksom ingen hejd. Jag har träningsvärk i armarna efter att ha burit på kassar. Jag gillar't! Jag har handlat lika mycket till mig själv som jag har köpt julklappar, men det är så det ska vara. Det sjuka är att jag fortfarande har skitmycket pengar kvar! Jag gillar det här med en överraskande fet lön!
I dagsläget har jag tre personer som behöver lite kompletteringar och fyra personer som jag ska hitta hela julklappar till. Känns skönt, det är inte december än men jag har redan avklarat: syskon, alla kusiner utom en, pappa, farmor och farfar och mormor och morfar (i stort sett i alla fall.)
Själv fick jag ett par vinterstövlar, aerobicsskor, ansiktsrengöring, en väska och strumpbyxor.
Nu borde jag plugga arabiska, vilket morgondagen också borde fyllas med. Träning, iordningfixning och sen party på BJ. Det blir kul! Får dock inte bli för kul, har arabiskaprov på lördag liksom. Men jag klarar allt! (Förutom arabiskaprovet, haha)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

أتمنّى لك النجاح!

;)