måndag 3 november 2008

Livet är hårt!

Det är inte som att jag är pigg någonstans och ändå ger jag mig i kast med att ta ett arbetspass även imorgon samtidigt som jag behöver träna, plugga teori och skriva en Freds- och konfliktkunskapsuppgift. Men det skiter vi i för en stund.
Låt oss tala om helgen. Utgång i fredags, alkohol för första gången på en månad och jag har en minneslucka på tre timmar ungefär. Den börjar vid halv elva någongång, sen har jag några flashbacks och sen börjar allt komma tillbaka igen kring halv två typ. Jag hade helt sjukt kul, frågan är bara vad jag kan ha hittat på under de svarta timmarna. Tiden gick otroligt snabbt i alla fall och jag missade typ Peter Siepen helt och hållet, eller jag såg ju honom som en clown i DJ-båset men jag reflekterade inte över vad han spelade för musik. Men som sagt, en av de roligare utgångarna om ni frågar mig.
Sen blev det Halloweenparty på lördagen. Inte så många timmars sömn hade ju natten bjudit på så jag och Karin var SLITNA! Jag somnade typ på soffan vid elva på kvällen, alla trodde jag hade däckat på grund av andra anledningar, men det var faktiskt bara trötthet. Men det var tokskoj att träffa alla människor igen och folk var häftigt utklädda!
Sen kom som sagt söndagen och det var dags att jobba, haha! Sliten, sliten tjej. Idag jobbade jag igen, ännu slitnare, frågan är hur sliten jag blir imorgon, somnar hemma hos någon gammal tant kanske. Men man lever bara en gång, vila kan man göra i ett annat liv. Och appropå den mentaliteten ska jag nog ge mig i kast med körkortsboken samtidigt som jag läser en typ 20 A4-sidor lång artikel på engelska. Mys!

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah en spårad och sliten helg blev det minst sagt!! men skoj var det!:D jag kan btw inte skriva till dig på msn så du inte tror att jag dissar:P
puuuusss

Anonym sa...

YEA! HALLOWEEEN FTW! Tack för att du diskade, ängel! :D <3

Anonym sa...

Jättekul att ni dök upp trots att ni varit och partat som djur dagen innan! Hoppas du hade kul trots att du 'däckade' vid elva, haha ;)