fredag 14 november 2008

Kör bara!

Jag har aldrig kört så dåligt som jag gjorde idag när jag övningskörde. Dålig som jag är går jag och köper godis som tröst. Jag är liksom inte ens sugen. Jag tycker inte det smakar gott. Jag mår illa efter första biten. Ändå trycker jag i mig allt. (Okej, det var bara ett och ett halvt hekto, men så himla onödigt ändå!)
Nu snart ska det dock tränas dubbelpass. Äntligen danspasset igen! Som jag har längtat!
Sen är det stress, förfest at my place och sen tillbaka till People. Fint att jag automatiskt skriver "tillbaka". Haha, People - mitt andra hem. De borde verkligen skaffa något slags klippkort i baren, man känner sig som en stammis big time! Åh, det är en idé jag faktiskt måste lägga fram. En stämpel för varje hundring man handlar för i baren. Efter tio stämplar bjuder de på en drink! Åh, jag skulle lätt bli lurad på det och köpa massa saker för att få den drinken! Många andra skulle också göra det, I promise! Kanske man skulle bli krögare? Uppsala behöver fler krogar för folk under 20!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

hhaha ursmart ide! jag skulle lätt köpa massa för att få den drinken jag med xD som gina tricotstämplar!
men du youtube och google kan ju köpa ett nice ställe så kan vi bli krögarpartners:D