måndag 24 november 2008

Only Human

Jisses vad det snöar! Varför är inte det här om en månad för? Idag är det nämligen exakt en månad kvar till julafton! Känn på den! En månad! Tur att jag redan har börjat med julklappar och har resten färdiga i huvudet.
Varför jag skriver det här inlägget? Jo, för att jag har alldeles för mycket plugg framför mig. Logik? Javisst!
Tro mig, jag älskar snön men jag behöver verkligen ett par riktiga vinterskor för att kunna njuta av det till fullo. Jag vill ut och göra allt kul som man ska göra i snön, men det finns liksom inte möjligheter. Det blir otroligt spännande om bussarna ut till skogen kommer att gå idag. Jag ska nämligen ut till kära Skogstibble tillsammans med Charlotta, det var alldeles för länge sen jag var där, och nu var det länge sen jag träffade Charlotta också. Vi ska lära oss ett Friskis och Svettis-pass som vi ska hålla på torsdag. Vi vikarierar för Charlottas mamma, vilket innebär att vi ska hålla passet för mina gamla låg- och mellanstadielärare också, det blir kul!
Åh, de spelar bara bra musik på MTV idag. Jag blir glad. och det snöar ännu mer! Är det möjligt?

Puss!

Inga kommentarer: