lördag 8 november 2008

Järngänget <3!

Jag, Malin och Karin är sannerligen bra på fest! Vi går ut typ en gång i veckan och vi lyckas ha så himla roligt i princip varje gång! Järngänget forever! Det skulle inte drickas så mycket för någon av oss egentligen men vi söp till alla tre, men vi tycks ha överlevt, med nöd och näppe. Nej då, vi klarar allt helt enkelt! Nu sitter jag och tittar på min tre cheesecakes som jag har köpt in. Bakismat here we go! Jag nämnde att den hälsosamma perioden är över va?
Ikväll blir det party igen. Men lugnt party. Ska hälsa på kära Aila och träffa massa folk som jag inte sett på ett tag, det ska bli himla trevligt. Men jag måste sova! Måste plugga imorgon innan jag ska iväg och jobba lite, bevaka Pingis-DM är tunga grejer liksom.
Jag kommer sannerligen återkomma under dagen, har fått blogginspiration från Magnus Uggla igen och då bloggar man ofta, för det mesta om ingenting. Han är dock otroligt mycket roligare än mig, men jag bloggar på ändå.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

ooohhh jaaa järngänget for ever!!!:D<3<3<3<3