torsdag 13 november 2008

Taggat!

Sen den första oktober har jag gått cirka 800 000 steg, eller ja drygt 66 mil. Det är i alla fall vad min stegräknartävling säger. Tävlingen håller på till den 1/12 och jag ska lätt komma över en miljon steg och vinna hela skiten (på mitt jobb, inte i Sverige - det är redan kört sen länge). Nu blev jag riktigt toktaggad på det. Från och med nu behöver jag snitta 11 899 steg om jag vill komma över en miljon, vilket jag gör enkelt! Men för att vara säker på att vinna bör jag nog snitta ungefär 20 000, så nu ska jag ligga i.
Och när vi talar om taggat kan jag också meddela att jag har hittat youtubeklipp från det bästa Så ska det låta-avsnittet genom tiderna! Martin Stenmark och Robert Gustavsson i ett lag liksom, det går inte att få det bättre!
Sen har jag gjort en klädupptäckt och har helgens två outfiter klara. Himla effektiv kväll det här. (Förutom faktumet att jag bara har gjort lite mindre än hälften av arabiskan.)

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh yes ståfrästaggat! och du vinner lätt över gudrun!:D
imorgon börjar vi ragga på youtube och google xD:D
puuusss (haha vilken extrem internkommentar)

Anonym sa...

Köör hårt i stegtävlingen!!

Kust, kust, kustjäägare!