fredag 7 november 2008

Jaha

Idag skulle jag få sova tills jag vaknade, alltså ingen ringklocka ställd. När tror ni jag vaknar? Halv nio! Vad är poängen med det? Passa på att sova när du får flicka lilla!
Samtidigt är det bra, jag behöver alla tid jag kan få och jag tycker om att göra dagarna längre genom att gå upp tidigt. Gårdagen kändes evighetslång (den tidiga uppgången var på grund av halkbana - och det gick bra).
Den hälsosamma oktober har följts av den ohälsosamma novmeber! Tror minsann att jag ska satsa på varannan-månad-metoden kanske. Igår åt jag på Max till lunch, en och halv pizza till middag och en och en halv BKool (glass) till kvällsmål. Magen mår bra, det gör den.
Jag shoppade även igår. Inte bra för plånboken, men för humöret. Ett reaplagg på Gina som ska användas ikväll då jag ska se Maskinen! (Alla som inte dansar är våldtäktsmän!) Attans att jag jobbar imorgon, men slutar man dricka tidigt så är det lugnt. Ett par benvärmare fick också införskaffas då min syster upptäckt att jag hade hennes.
Hårtoning köptes också. Utväxten måste åtgärdas och jag hoppas verkligen att jag hittat rätt färg, hur som helst kan det inte bli jättefel, brunt som brunt kan man ju tycka. Men vi får se ikväll.
Varför blir alla inlägg som dessa? Bara upprabblande om det här gjorde jag då och det här gjorde jag sen. Jag vill skriva annat. Måste ta tag i det någon dag när inspirationen och tiden finns.
Nu ska jag läsa Magnus Ugglas blogg och sen läsa och skriva!

Puss!

Inga kommentarer: