onsdag 12 november 2008

Proud to be me!

Idag är jag stolt över mig själv. Jag har gjort så mycket bra och jag har lyckats med en hel del. Jag har diskat. Jag har införskaffat de första julklapparna för pengar som inte finns än, men det är ju bättre att jag spenderar icke-existerande pengar på andra än på mig själv. Sen har jag lyckats med en till grej som jag väljer att avslöja senare.

De nästkommande dagarna kommer att bli intensiva and I'm sure looking forward to it!

Torsdag: Jobba 07.00 - 15.00, därefter plugga massvis med arabiska
Fredag: Körlektion 10.10 - 11.40, träna dubbelpass, utgång (med dealen, drick bara om du blir bjuden)
Lördag: Jobba 07.30 - 16.00, plugga lite arabiska, förfesta med Grääs, utgång (med dealen, drick så mycket du vill! Sista alkoholen innan Kalles födelsedagskalas den 28:e)
Söndag: Bakissega, plugga arabiska i en lagom stor mängd (tills det är klart!), Jobba 15.45 - 22.00

Om jag överlever helgen? Det drar vi lott om!

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oo ! Hoppas det hemliga är vad jag hoppas att det är;) Tror jag vet faktiskt:)

Anonym sa...

Då vet jag:D Och håller tummarna stenhårt för dig! Tror verkligen att du klarar detta:) You go girl!