söndag 9 november 2008

Religiös?

De två låtar som jag spelar mest på youtube just nu är "Du måste finnas" från Kristina från Duvemåla, en låt som är en hyllning till gud, sen är det "Halleluljah". Ser vi en gemensam nämnare? Hade Livets Ord kanske fått nys om detta? De var nämligen precis här och lämnade broschyrer. Snäll som jag är tog jag emot dem. Men med tanke på mitt musikval just nu kanske jag skulle undvika att läsa broschyrerna i risk för att bli helt omvandlad. Inte för att jag egentligen tycker att det är helfel, man bestämmer själv vad man väljer att tro på. Men Livets Ord är inget för mig, det vet jag.
Att youtuba Ronny och Ragge lär väl kompensera för det religiösa kanske, det känns ganska okristet liksom.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh haha vilket sammanträffade. Jag lyssnar också väldigt mycket på "du måste finnas" just nu!
Men den är ju sjukt vacker precis som halleluja.
Men som du säger kompensera;D lyssnar man verkligen BARA på sådan musik är det väl lite knas.