söndag 16 november 2008

Please get out

Sov kvinna, sov!
Men ett litet inlägg måste hinnas med, tycker jag.
Vi har haft en helg fylld med party och jobb, och det kunde inte ha funkat bättre! Som den här helgen har varit skulle alla mina helger kunna vara, dock kanske det sliter lite för mycket på hälsan. Nu blir det utgångsuppehåll till Kalles galej och då ska det tas hyfsat lugnt också, sen har vi en hemmafest hos Sara, sen är det nog med party fram till nyår (finns det en viss vision om i alla fall.) Men hur som helst har helgen varit mycket trevlig! Träffat folk som jag träffar jämnt och älskar att umgås med och träffat folk som jag träffar ibland och älskar att umgås med och träffat helt nytt folk som jag älskar att umgås med, kan inte bli bättre!
Nu sitter jag här och hoppas på att morgondagens övningskörning kommer att bjuda på ett bättre besked än fredagens, imorgon blir det nämligen först två timmar körning med min private handledare och sen en dubbel med körskolan. Fan, vad jag kör hårt! Jag måste dock börja fundera på att seriöst ta tag i andra studier också som ligger i lä just nu, plus att en intensiv EP-period är på g (efter en väldigt slapp EP-period.) Det här kan helt enkelt komma att bli en hektisk vecka, men sånt tycker vi om, för det mesta :)

Puss!

Inga kommentarer: