onsdag 19 november 2008

Varför?!?!

Alltså. Jag tror inte jag klarar av det här. Varför blir det alltid så här?! Varför kan inte allt bara vara enkelt?! Jag orkar inte! Och varför är det inte bara att skita i det? Det är väl inte så jävla svårt eller? Alltså. Jag vet vad som går först och vad som alltid kommer att gå först och ändå är det något annat som tar över. Det är så jävla fel och jag känner mig så jävla illa! Och ändå gör jag fel val ändå. Det är ju verkligen inte värt det, jag vill ju inte sabba det som är viktigast i mitt liv (hoppas rätt person vet vad jag pratar om) och ändå fortsätter tankarna på andra vägar. Det håller inte. Inte någonstans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hände med det glada tjejen som tagit körkortet, haha?! Snacka om att livet kör berg-och-dalbana ;) Kör stenhårt Therese, och ångra inte valen du gör. Allt brukar falla på plats ändå!

Anonym sa...

Du behöver inte må dåligt lilla vän:) Gör det du vill, så länge du är lycklig så är jag nöjd:)
Din kommentar är nog den finaste jag ngnsin har fått!!:) började nästan gråta för jösses:O och vi kommer ALLTID ha tid för karl-jan, friskis och massa skoj:D för vi ÄR ett FUCKING teamwork!!:D <3<3<3<3
Älskar dig i massor!!!!:D <3