tisdag 20 januari 2009

B A S K E T

Idag har varit en bra dag. En dag som kommer fortsätta ännu bättre. Idag ska jag på basket! Förstår ni hur längesen det var?! Nej, ni gör nog faktiskt inte det. Men det var väldigt längesen i alla fall. Åh mitt Fyrishov, som jag visserligen var på igår, men inte i baskethallen.
Jag fattar inte varför jag har låtit det hända. Att jag har försummat basketen, jag är faktiskt besviken på mig själv. Men jag hoppas och tror att basketen idag kommer att förlåta mig.

För övrigt:
Hatar jag vädret.
Älskar jag att prata med Malin i telefon.
Saknar jag Karin och funderar fett mycket på vår perfekta tatuering.
Vill jag ha flera tjejträffar.
Får jag köra bil på jobbet imorgon.
Vill jag sjunga fett mycket karaoke imorgon.
Måste jag städa och panta och slänga min samling med glasflaskor (annars ringer nog min far soc snart - fast jag dricker ju inte allt själv!!!)
Bör jag skriva för att hinna med basketen!

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

N A J S!
härute är all sportaktivitet (thaiboxningstisdag och innebandytorsdag)inställd pga det stora musik/teater-samarbetet. Så jag ska baka chokladbollar och säga hejdå till bush istället. Bra att du har det bra! :)

Anonym sa...

jag saknar dig meeed!! och funderar mkt på den perfekta tatueringen!!:D det var ödet att jag hittade den där sidan och den tatueringen!!!:D

Unknown sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! Jag sa tackade precis ja till utgång på fredag, men sa "nation, va? annars följer jag inte med"

NU SKA JAG PÅ PEEEEEOPLE :D:D:D. åååh, TACK SOM FAN!