måndag 26 januari 2009

Samma gamla ljud igen

Alltså morgonen är verkligen fortfarande värst. Alltså måndagar är alltid värst. En månad senare och det finns fortfarande risker för bakslag. Jag blir trött.
Men som sagt, måndag. Ny vecka, nya tag, helt klart! Jag vet att jag kan må bra, jag mår i själva verket bra egentligen. Jag mår alltid bra, ibland glömmer jag dock bort det en liten stund. Det gäller att påminna sig själv tillräckligt många gånger bara.
Så, jag mår bra. Jag lever mitt liv. Idag ska jag verkligen köpa det förbannade gymkortet och ta tag i den delen av mitt liv också. Fokusera på det som får mig att må bra. Så svårt är det liksom inte. Jag ska tänka på allt som jag har, inte på allt som jag inte har.
Jag har en lägenhet som är städad. Jag har pengar på kontot så det räcker. Jag har goda framtidsutsikter. Jag har snart ingen smutstvätt. Jag har ett driv som kan ta mig långt. Jag har Youtube. Jag har en underbar familj. Jag har ett bra immunförsvar. Jag har flyt (när det gäller vissa saker). Jag har ikväll ett gymkort. Jag har tillgång till väldigt många fantastiska minnen. Jag har, framförallt, alla mina amazing vänner! (Kan börja bli tjatigt men så är det).

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en hel del så du ska nog klara dig!
puss