tisdag 13 januari 2009

Tusen frågor utan svar

Åh mina vänner! Åh musik! Det får mig att överleva. Idag är jag dålig på att fokusera dock. Men klockan är inte ett än. Än finns det hopp om att lyckas svara på ytterligare en fråga.

en obeskrivlig längtan,
har vaknat i min kropp
en dröm som jag vill hålla kvar,
jag söker efter kärlek
men utan tro och hopp,
den enda rikedom ja har,
är tusen frågor utan svar

se dig inte om när du går,
ta den lilla njutning du får
lämna inga dörrar på glänt
vill du ha en chans ta den fort,
ångra aldrig något du gjort
lämna inga dörrar på glänt

börja inte tro nån om gott ,
tvivla jämt på löften du fått
lämna inga dörrar på glänt
alla bara spelar sitt spel,
den som följer regler gör fel
lämna inga dörrar på glänt

--------------------------------------------

when you're trapped and there's just no key
and you can't breathe
i'll breathe for you
oh the fire has got you down on both knees
and the walls are closing in
but i will break it through
and when you feel alone
im a be at home
whenevers comes and go
you know i got you

oh when you feel your heart's guarded
and when you see the breakes started
and when the clouds have all departed
you'll be right here with me

and when your tears are dry from crying
and when the worlds turned silent
so when the clouds have all departed
you'll be right here with me

Puss!

Inga kommentarer: