lördag 24 januari 2009

Ett långt och lyckligt liv

Jag tror att jag slog rekord i längde på sms igår när jag kom från krogen, åtta stycken sms i samma, det är långt. Men det är smällar man får ta när man onykter.
Utgången igår var annars väldigt trevlig tycker jag. Mycket folk, många man kände, mycket dans, Afasi och Filthy, jag hann med sista bussen och slapp gå. Värt helt enkelt. Att en i mitt sällskap först fick ett litet sammanbrott var givetvis tråkigt, men det löste sig och hon blev glad igen. Att jag själv fick ett litet sammanbrott när jag kom hem var bara fjantigt och alkoholrelaterat. Som sagt smällar man får ta när förtär den farliga drycken.
Hoppas inte att det åtta långa sms:et ändrar på någonting nu, för jag trivdes faktiskt med tillvaron som den var.
Jaja, hur som haver. Inte direkt jättebakis idag, skönt eftersom släkten kommer hit. Jag tror att det innebär smörgåstårta, men jag vill egentligen ha riktig vanlig tårta känner jag ju nu! Åh dagen efter-fika liksom. Men det borde komma med någon bulle också.
Det hälsosamma livet måste verkligen ta vid snart, annars kommer jag att bli ett svullo, men som sagt, varannan månad-metoden. Jag tror stenhårt på den! Så inga major partyn under februari, okej?

Puss!

Inga kommentarer: