söndag 11 januari 2009

Take your time

Fokus är inte min grej riktigt. Nu måste jag skriva ett reportage. Och jag måste plugga i Massor! Men ändå så hamnade jag på en innebandymatch, dock för att hjälpa en halvt panikslagen mor i sekretariatet, men ändå. Vad hände med plugget?
Och varför sätter jag mig nu och bloggar istället för att utnyttja varje ledig minut jag har?

Men det känns som att det behövs lite updates.
Krogade i Stockholm i fredags. Det var trevligt. Jag hade mina Underbara skor igen utan att få skavsår, jag kommer att bo i de där skorna på krogen. Jag kommer att bo på krogen den närmsta framtiden också känns det som - den här veckan blev det tre utgångar, två satsiga och en chill - men det brukar vara när man väl hamnat i en spiral så är det svårt att sluta och jag tänker att jag kör på varannan månad-metoden. Så januari är nu partymånad! Men ack vad det känns fel att slänga iväg en Massa pengar på sånt som inte är bra på en, exempelvis alkohol. Men struntsamma.
Igår var vi på Williams och hälsade Mia och Sandra välkomna hem. Och Tony var där! Roligt att träffa honom! Jag och Karin pallrade oss hem hyfsat tidigt då vi båda var slutkörda. Karin var det bara allmänt, jag hade sovit två timmar och sen flängt med all slags kollektivtrafik man kan tänka sig för att ta mig ifrån Täby till mina kusiner för att sen ta mig tillbaka till Uppsala igen.

Nu är det som sagt söndag, jag är sliten, sliten, sliten. Men nu ska det pluggas Mycket varje dag i en veckas tid och så ska det krogas på onsdag till ära av Karin som snart försvinner. Ladies Night på People, här kommer vi!
Men först, Linnea Mellgren-reportage här kommer jag! Att förstå internationella konflikter här kommer jag!

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha januari blir fett med partymånad! och hoppas du får tid att vila lite nu mellan allt!
på onsdag ska vi partaja!!!:D
puuuss

Anonym sa...

det var jättekul att du följde med tycker jag :)
är så jvla bitter att jag blev sjuk. curse bamboo city!