onsdag 21 januari 2009

Keep it cheap

Åh stress. Jag känner mig som en hel person när jag får stressa. Eller i alla fall när jag får njuta av att ha klarat av en stressig period. Nu har jag jobbat mellan 7.30 till 13.00 på hemtjänsten. Kaos, massa människor sjuka plus handling vilket innebär massa extragöra. Nu har jag slängt i mig godis till lunch. Nu ska jag duscha. Förhoppningsvis hinna skriva en liten notis för att sen gå till bussen. Nu ska jag nämligen också jobba på EP, där blir det också stress då två hockeymatcher bevakas och slutar efter 21 och deadline på texter och helt färdigfixade sidor är 22.30, dessutom vill jag egentligen hinna med 22.18-bussen till Uppsala igen för att kroga en sväng.
När jag kommer hem ikväll kommer jag vara såååå nöjd med min dag! Jag bara kan känna det.

Imorgon ska jag hinna städa (på riktigt storstäda), köpa pappas födelsedagspresent och kurslitteratur, fika med min flickor, skriva lite, helst köpa gymkort och träna. (Påminnelse till mig själv! Ladda på busskort!)
Som sagt, I like it stressigt! Kan ingen ge mig mer saker att göra?

Puss!

Inga kommentarer: