torsdag 22 januari 2009

Ödet?

Jag gillade gårdagens utgång. Jag gillade att sjunga. Jag gillade att dansa. Jag gillade Subway-kakor och jag gillade att ha sällskap hem med Jennifer. Och framförallt gillade jag att dissa slem. Gårdagen var liksom lyckad, hela dagen kändes lyckad. Förutom mina matvanor kanske, men någonting måste alltid brista.
Men alltså, nattens besked har inte sjunkit in än. Det är stort och det är coolt. Men egentligen hade jag velat lyckas hålla det helt hemligt. Det har jag inte kunnat.
Men jag tar verkligen inte ut någonting i förskott.
Något som är hysteriskt läskigt är att jag skrev till en random spåtant på Internet i början på januari. Hon sa att en sådan här grej skulle dyka upp inom de typ 100 dagarna, sen fick jag ett mail från henne den 14 januari, alltså en vecka sen, där hon sa att den här grejen skulle kunna hända väldigt snart och nu hände det en sån grej som hon pratade om. DET är läskigt!

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gårdagens utgång var awesome! Mer sånt åt folket!
Även mer promenader i natten med deeptalk åt folket.
Så mysigt:D
<3

Anonym sa...

åh va coolt! man kanske skulle börja gå hos spåtanter

Anonym sa...

Guu, vad spännande det låter, undrar just vad det var öfr spännande besked :P
Men kommer du inte ihåg när karolina pratade om spådomar och sånt mojs, då blev man ändå lite omvänd... det verkade ju fungera!