torsdag 15 januari 2009

Hata!!!

Nu hatar jag en person! Jag har aldrig riktigt hatat en person. Men nu hatar jag, hur starkt det ordet än är. Hat!
Jag tror inte att jag kan hitta ord faktiskt. Jag vill strypa honom! Jag vill verkligen strypa honom! Ingenstans finns det någon logik. Man kan helt enkelt inte tro på mänskligheten en sån här dag (natt).
Alla människor som får mina kompisar att må dåligt bör hatas, men den här gången är det på riktigt extra ordentligt hat. Jag tror jag blir galen!
Hat hat hat hat hat hat hat hat hat!!!!
Död död död död död död!!!!!!
HAT!! Imorgon kommer jag finna bättre ord för det här hatet!
Men jag älskar dig Malin!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig med! <3 Och hur mycket jag än vill kan jag inte hata, inte än...

Anonym sa...

Haaaat!
Jag brinner fortfarande av ilska!!!!!
AHHHHHHH lyssnar på I hate you so much right now med Kelis! Underbar låt!
AHHHHH hata!