tisdag 13 januari 2009

Knockad

Man går och lägger sig i hopp om att inte behöva tänka. Inte behöva älta. Inte behöva leva i verkligheten. Men fan i helvete säger jag när det som inte är verklighet skapar bilder och händelser som man verkligen inte behöver se. Det är inte som att man kan styra sina drömmar.
Idag var det den absolut sista drömmen innan det var dags att gå upp som besegrade mig. På grund av drömmen låg jag kvar i sängen fyrtiofem minuter till och bestämde mig för att inte gå och träna. Som sagt, helt jävla defeated!
Nu väntar en hel dag av plugg igen. För att sen ta mig an att barnvakta mitt vilddjur till kusin. Men det är bra. Barnenergi kan alltid få mig glad.

Det är svårt. Riktigt svårt. Men jag kan klara av det!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=jeoVHUQuzR0&feature=PlayList&p=ECF32299B04122E4&index=0&playnext=1

Se den, och jag menar det:)
Tack för tipsen föresten söta du:) Ännu mer att fundera över :D