måndag 5 januari 2009

Natten till igår kysste jag tre olika killar

Behöver inleda dagen med ett blogginlägg.
Mina drömmar vill inte att jag ska ge upp på kärleken. Mitt omedvetna försöker intala mig att jag kommer att överleva detta och att jag kommer att hitta den riktiga kärleken.
Natten till igår träffade jag tre olika killar (utan realistisk identitet tack och lov). Jag träffade dem vid olika tillfällen i olika situationer men det slutade med en True Love's kiss varje gång.
Mitt omedvetna vill helt enkelt inte att jag ska ge upp. Jag tror att mitt omedvetna är lite av en kåtbock och samtidigt kärlekskrank, men jag mådde hyfsat bra när jag vaknade i alla fall.
Idag mådde jag också bra när jag vaknade. Kan inte minnas någon True Love's kiss men i nattens dröm levde jag ett vanligt liv, typ, utan några större bekymmer. Jag höll på att drunkna tror jag men blev räddad av någon het pojk och Karin. Sen försökte en okänd pojk stöta på mig en affär genom att hålla mig i handen, det kändes dock något skumt. Men mina drömmar vägrar ge upp helt enkelt.
Det känns skönt att känna att man kan må bra till och från i alla fall. Det enda jobbiga är när man väl har vaknat och minns varför man inte känner sig helt på humör och börjar tänka. Det är då man måste stoppa sig själv. Att älta hjälper inte. Att hoppas hjälper inte. Att gå och lägga sig hjälper däremot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah en het kille och jag räddar dig, bättre kan det inte bli! xD
men man drömmer väl oftast det man tänker väldigt mkt om, tessan din kåta jävel;D
Men drömmar är ett mysterium fast det gör också sovandet till en spännande grej:D

Unknown sa...

Gift dig med Göran Persson. Har hört att han ska vara bra!