tisdag 6 januari 2009

Skärpning!

Jag mådde inte bra när jag vaknade idag. Men nu är jag trött på att deppa.
En dryg veckas depp och självsvält får faktiskt räcka!
Jag är trött på att må dåligt över något jag inte kan göra något åt. Därför ska jag nu försöka må bra över saker som jag kan göra något åt. Som min hälsa. Mitt liv. Min lycka. Mina studier. Min karriär. Mitt utseende. Mina vänner.
När jag tänker på det mår jag faktiskt bra. Snart har jag gått vidare. Även om personen ifråga alltid kommer betyda något. Och den här upplevelsen kommer att påverka mina framtida beslut. Men så är det ju, man lär sig något av allt.
Och tänk så tråkigt ett okomplicerat liv skulle vara!

Puss! (Märk att det är "puss-avslutningen" är tillbaka!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att höra! När du är deppig är jag deppig "/ Puss på dig! <3