torsdag 18 september 2008

dkrwgkivjndb fbgkersmliöavw shmöo

Fan vad det vände snabbt! Nu är jag arg! Riktigt jävla arg! Eller jag vill vara arg och försöker mana fram den känslan! Aaah! Jag borde verkligen vara arg! Eller kanske är det för tidigt än, men jag är arg i alla fall! Hur i helvete skriver man förbannat utan att svära för mycket!?
Helvetesjävlaskitpiss! Inte hjälpte det något liksom.
Ååååååååh! replfdbgkmshnmerbkl ergkerbgjmkrlrsöf,aemfw egfwkmlb nhetkmlab adfmwnmkg,ab tkherabgm gdbkhlrwgjmbal z,md !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det kändes bättre, att gå lös på tangentbordet.
felgfåpebkdmarwlgb grmwsldfvö,mef gheghlebmak d,grgmewpglm, amergbprwölv adgberkhbgl,vf aefoewgematglhrwpkgölwmrgl bbherwgkwleå,föv dbghbnmerhkplvm,smbNRW'PBGÖAELDBGMMSKÄTDRGBHLG,HETKFHBETMLHrwefpkltlekbhmem gtbkhethetmb!!!!!!!!!!!!!!
Vettigt inlägg, inte på något sätt!! Men vad i helvete spelar det för roll. Nu är jag förbannad! HAHA! Här sitter jag halv ett en onsdagnatt och är förbannad i min ensamhet. Jag skulle behöva en lillasyster i närheten som skulle kunna få ta en del av smällen, eller en riktig jävla sluskidiot som jag bara skulle kunna stå och skrika på. Åh, det var ett tag sen jag kände mig så här förbannad.
FJegjueriojmtbg neritfmobg vierklfmdaqäå'wefkölµnyökjnaev wmoaölzcnj bxghwnavöocfsadk,mnbgawfvbgfmn bwhfrvn wkjzsmö,pgölwktjqöä'erfgöfoagi twmorjgvk
Jag ber om ursäkt i förhand och i efterhand.
FAN! FAN! FAN! FAN! FAN!
Kanske är dags att gå och lägga sig, men nu när jag äntligen fick den här känslan vill jag njuta av den ett tag, även om jag hatar att vara arg och sällan är det sååååååå faaaan vad skönt det ändå känns! Men som sagt, den måste få utlopp också. Hoppas jag inte träffar någon stackare imorgon som åker på pisk den inte förtjänar. För nu är jag arg!
Men vilket jävla pinsamt inlägg. Hur skriver man förbannat????? Rosenrasande!
Riktigt jävla illa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hände?

Anonym sa...

du får ta och berätta för mig sen!:O men det är bra få ut din ilska!!!

Anonym sa...

Bra Therese! det är bra att vara arg ibland !! :D

Anonym sa...

Oj vad har hänt? Vi kan ta det imorrn! Du kan få slå mig (fast inte så hårt och inte på näsan).