fredag 5 september 2008

Men det blir jobbigt när det kommer fram...

Åh MTV fick mig precis att komma ihåg hur mycket jag avgudar "Alla som inte dansar är våldtäktsmän".
Hur kunde jag ha glömt det?
Och alla dessa plågolåtar som så många hatar, typ "Boten Anna". Det är också låtar som jag mellan varven tycker om. "Bag in da Box" är en nytillkommen favorit.
Egentligen är det inte hälsosamt. Egentligen är det väldigt pinsamt. Men vad i hela friden spelar det för roll! Musiken gör mig glad. Är jag glad, är alla andra glada och så lever vi lyckliga i alla våra dagar.

Nu ska jag skriva en filmkrönika.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig! Man blir så glad av de fåniga trallvänliga texterna!
<3

Unknown sa...

Jag säger bara; Maskinenens nya! Segertåget? Har du hört den? DEN E BRA! Den får Alla som inte dansar är våldtäcksmann att kännas som en näve skit.

Lyssna!http://www.youtube.com/watch?v=4kZ8U3WWHTU