torsdag 25 september 2008

Jag gillar gårdagen :)

Med intensivkursen går det bra. Har jag tur kommer jag kunna följa min plan om det rosa kortet innan jul, men vi får se.
Gårdagen förtjänar egentligen ett väldigt beskrivande inlägg men vi konstaterar att jag och Malin var på V-dala och åt, en stor nachotallrik och som vanligt kan jag inte sluta äta förrän det är slut hur mätt jag än är. Sen flydde vi fältet för Malins skull och vi ville ju ändå till stan för att äta glass. På väg till stan går vi förbi Palermo, därinne sitter det människor som vi gärna flydde fältet för också. Burger King stängde precis när vi kom dit så istället köpte vi godis och satte oss på busshållplatsen mitt emot People och njöt av showen i rökrutan. En liten pojkstackare slog min lördag i alkoholpåverkan och låg i princip däckad utanför vid kvart i elva. Där satt vi på en onsdag och vi hade båda tider att passa dagen efter men det var nära att vi gick in och partade med nittiorna. Men vi behärskade oss, duktigt! Flera människor som vi såg i krokarna var sådana som gjorde att vi båda deppade ihop en aning men det är tur att vi har varandra och egentligen är det inget att deppa för heller, så nu är det som sagt nya friska slag.
Imorgon blir det party men jag är tveksam till om jag överhuvudtaget kan dricka alkohol på grund av lördagen, men jag ska ha så jävla kul i alla fall! Det har varit löning och det kommer massa roligt folk och det är förfest at my place, det blir great!

Puss!

Inga kommentarer: