tisdag 9 september 2008

Fan vad fult!

Haha! Vilken fuling! En telefonförsäljare ringde precis men oj vilken ful stil han körde. Han inleder samtalet med "Allt bra med dig" och börjar kallprata, den ger han sig på att presentera sig och frågar om jag rakar benen. Haha! Han var trevlig så då var jag trevlig tillbaka, men hur dissar men ett erbjudande på ett fint sätt? Man säger att man inte är 18! Helt klart den bästa lösningen! Tyvärr vännen min, jag vill inte få några rakhyvlar skickade hem till mig. Så jag körde en fuling tillbaka helt enkelt.
Stackars pojk, fylld med förhoppningar och förväntningar liksom när jag fortsätter prata med honom, men vad fan. Fast nu får jag lite skuldkänslor i alla fall.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah jag kan inte säga nej till telefonförsäljare heller eller det är grymt svårt!!! dom kan sina taktiker minsann!!

Anonym sa...

ah stackarn, jag minns hur de va att vara telefonförsäljare... :P