onsdag 17 september 2008

Tack till alla underbara människor!

Nu är det läge att tillägna ett blogginlägg till alla underbara människor som finns här på jorden. Även om det finns en del icke-underbara så är De underbara så himla mycket viktigare och deras existens överglänser alla icke-underbara så jävla stenhårt mycket.
De underbara går att beskriva i inlägg långa som hela romaner. De icke-underbara kan ibland förtjäna verk längre än Bibeln, men idag ska det som sagt fokuseras på De underbara.
De underbara är de som får en att må bra. De som alltid vet vad som ska sägas för att få en att må bättre.
De underbara är de som bryr sig så mycket om andra människor att man inte vet vart man ska ta vägen.
De underbara finns alltid där för en när man behöver dem.
Jag har tur som har så många underbara i min tillvaro. De behövs sannerligen. Min mening är dock att De icke-underbara också behövs för att man ska kunna uppskatta De underbara lite extra. Men tänk om alla skulle vara underbara, livet skulle kännas bra skönt då tror jag :)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

dina visa ord om att dåligt måste finnas för att man ska uppskatta det bra ännu mer, tänker jag alltid på när ngt dåligt händer:D så sant! du är underbar min vän!!:)