tisdag 30 september 2008

Twist and turn

Idag är en sån där dag när det egentligen inte finns så mycket att skriva. Ändå sitter man här och längtar efter att dikta ihop något väldigt klyftigt. Ska ju skriva vettiga, viktiga texter och då drar man alltid sig till bloggen först, dålig vana från gymnasiet tror jag.
Något jag funderade över i söndags som jag glömde att skriva var att det bara var gubbarna på jobbet som la märke till mitt hårfärgbyte. Folk brukar säga att män inte uppmärksammar sånt men mina gubbar har bevisat motsatsen. Grattis!
En annan värd grej är att jag nästa lördag får åka på Sverige-Portugal, sitta på pressläktaren på mitt kära Råsunda, äta pressfika, vara med på presskonferensen efter (Zlatan kanske är där!), göra en mindre intervju med Daniel Majstorovic och allmänt mysa med landslaget samtidigt som jag får betalt för det. Jag har nämnt att jag älskar mitt jobb, eller hur?
Usch, nu insåg jag att man inte längre är fräsch och sommarbrun, man har ju gått och blivit blek! Dålig hy blir så mycket mer tydlig då, usch! Det är kallt också. Dock gillar jag det på något vis. Men jag är ändå tveksam. Jag måste köpa en foundation. Eller jag måste renovera hela min neccessär, vi får se om jag dumpar en del av min matbudget för det.
Aja, nu ska jag ringa OS-hästhoppare.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bäst! Jag måste nog byta jobb :P