tisdag 23 september 2008

Ångest

Okej, jag får ångest. Jag får höra detaljer om min lördag och jag vill inte. Jag vill inte att jag gjorde som jag gjorde. Varför hände det liksom? Jag har skämt ut mig för så många människor! Och på fredag är det utgång igen. Jag blir lite rädd att folk ska känna igen mig. Och hur mår min lever egentligen? Skärpning nu alltså, det här håller verkligen inte!
Och nu har jag snart tryckt i mig 200 gram blockchoklad. Blockchoklad är inte så gott egentligen men det ger mig tröst och socker. Jag kommer bli tjock på att vara hemma i Vänge. Här finns det ju liksom grejer att äta, det gör det inte i lägenheten. Nu hinner jag/orkar inte träna på grund av intensivkursen. Illa! Ett ord jag har använt ofta den senaste tiden. Och det är illa att jag använder det ordet. Jag vill använda ord som "super" eller "awesome" hela tiden. Nu är det skärpning! Men jag äter upp chokladen först, det är bara väldigt lite kvar nu.
Jag hatar att ångra saker, det tjänar ingenting till. Gjort är gjort! Jag får huvudvärk, undrar om det är chokladen. Nu ska jag dricka vatten.

Puss!

Inga kommentarer: