söndag 21 september 2008

I jakten på rätt spår.

Nu är jag hemma i Vänge igen. I två veckor framöver. Jag ska börja min intensivkurs till körkortet imorgon i Sala och då ligger Vänge närmare än Eriksberg.
Nickelodeon är bästa bakis-tv:n och jag upptäckte att Andra Avenyn har säsongspremiär idag och att Greys Anatomy börjar snart igen. Det gjorde mig lycklig.
Det gäller att se ljuspunkter överallt annars skulle man inte klara av det verkliga livet. Jag vill verkligen tro på den här världen och jag har fortfarande hopp om den men ibland är det svårt.
Speciellt dagen efter. Fast då får man faktiskt skylla sig själv.
Åh Svampbob! Det var ett tag sen.
Jag älskar när mina blogginlägg saknar faktiskt innehåll och när jag leder in på sidospår hela tiden.
Jag känner för en dusch. Men nu är det One Tree Hill så det får vänta.
Jag har ont i halsen när jag sväljer och får fortfarande kväljningar lite då och då. Det kan bero på att jag ätit ganska mycket och halsen, jag sjunger för mycket och för högt när jag är ute. Det är skönt att sjunga/skrika.

Puss!

Inga kommentarer: