lördag 13 september 2008

Gask och grejer

Igår var jag på Gask, det var kul! Jisses vad med alkohol de bjöd på, tur att jag slutade dricka efter middagen vill jag lova. Jag dansade konstant i minst två timmar vilket resulterade i 28 000 steg på stegräknaren. Det kändes tungt.
Idag är det Kulturnatten och jag sitter i Enköping, känns inte riktigt rätt, jag ska liksom göra kulturella grejer med mina högstadievänner egentligen. Så blir det nog inte, men det blir Orange ikväll i alla fall och lite partaj.
Några Stockholmsbekanta slog en singal och ska tydligen också komma till Uppsala och besöka Kulturnatten och de vill snylta sängplats. Jag vill väldigt gärna bistå med det, men det kan uppstå förhinder som jag hellre spenderar min tid med. Men vi får se, vi får se.
Gå till jobbet bakis är alltid en höjdare i vilket fall. Även om jag inte är bakis, bakis, bakis på riktigt så är man ju en aning sliten. Det är spännande att det alltid är rugby jag går på "dagen efter", de måste ju tro att jag är en helt förstörd ungdom. Förhoppningsvis döljer jag min seghet ganska bra.
I väntan på skjuts hem sitter jag och funderar på vad jag ska bjuda mig själv på för middag. Åt glass till frukost, tårta och bulle till lunch, skulle nog sitta fint med ostkaka och choklad till middag, man måste ju liksom hålla trenden. Jag är riktigt sugen på Euroshopper-chokladen. Tro det eller ej, men den är väldigt god och billig framförallt.
Kanske skulle göra en sista energiansträngning med jobbet nu också. Ses när vi hörs!

Puss!

Inga kommentarer: