måndag 29 september 2008

The love equation

Jag har en gång sagt att den kille som kommer fram och citerar Sunes sommar för mig skulle ha ungefär tre fjärdedelar inne. Igår när jag satt och funderade och som kanske kan framgå från föregående inlägg så har en kille med tatuering, ja låt oss säga ungefär fem sjättedelar inne.
Fatta om en kille med tatuering skulle komma fram till mig OCH dessutom citera Sunes sommar! Den killen skulle alltså ha trettioåtta tjugofjärdedelar inne! Det är nästan dubbelt upp liksom. Han har liksom över en och halv inne! Snacka om att jag är lättköpt!

Tatuering+Sune-citat = SCORE!

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahah! xD det skulle vara rätt kul om ngn kom fram till dig och sa ngt sunecitat! men samtidigt farligt för det kan ju vara värsta slemmet som kommit på lösningen till att scora med dig!:O

Unknown sa...

Hahah! Å, du är härlig!

Anonym sa...

Hahaha, skojare!!
Jag ska läcka den hemligheten till alla sluskar på krogen! ;)