onsdag 17 september 2008

Move on

Hey Dramaqueen!
Nu blir jag trött igen. Trött delvis för att jag är jävligt sliten och trött för att jag får saker att låta mer dramatiska än vad de är. Men ibland är det så livet funkar och ibland är det så livet känns. Men jag vet att jag inte är så särskilt dramatisk egentligen och så tycker jag det ska vara. Pigg och glad är grejen. Men man kan inte skjuta undan andra känslor som ibland gör sig påminda, men what the fuck, deal with them! Är det något jag är bra på så är det att trycka undan saker, men hur mycket jag än vill trycka undan dem så kommer de tillbaka på något outgrundligt sätt. Därför tycker jag om när nya angelägenheter dyker upp. Då glömmer man det gamla och ältar det nya istället. Jippi, liksom! Jag skulle nu behöva en ny angelägenhet känner jag, även om dagens ältande är ganska färskt så börjar det bli dags att gå vidare. Men än lever väl kanske hoppet, hoppet är det sista som överger människan. Nu låter det väldigt dramatiskt igen, det är det inte!

Puss!

6 kommentarer:

Anonym sa...

man ska inte trycka bort det utan prata om dom till din trogna vän karin:)som du kan berätta allt för! och då brukar det kännas bättre, eller så kan vi prata om ngt annat som får dig på bättre humör!:D jag vill inte att min skurk ska må dåligt!:(
puss

Tessguss sa...

älskade unge!!!!!!!!!!!!! du får mig alltid att må bättre! jag mår bra av att bara nästan tänka på din lilltå, din blotta existens gör mig i extas! Puss!

Anonym sa...

hahah:D jag säger bara två bokstäver!! FF (friends forever) :D:D puuuuussss!

Anonym sa...

men Karin, FF står ju för Field Fuck? Har du inte sett Jarhead?!

Anonym sa...

kenny!! nu förstörde du vår dramatiska känslostund
men det kan faktiskt betyda massa olika saker!

Tessguss sa...

Föräldrafritt har jag hört också :P