lördag 20 september 2008

Partypeople!

Jisses vad jag är trött!
Var på inflyttningsfest igår en snabbis sen kände jag och Malin för krogen så det fick bli det. En tidig kväll som slutade sent kan man konstatera men det var kul!
Idag har jag jobbat och två koppar kaffe räcker tyvärr inte för att piggna till helt men samtidigt kan jag inte dricka mer då jag får väldigt ont i magen.
Men ikväll är det också krogen som gäller! Jippi! Förfest at my place. Igår dracks det inte så mycket för min del men idag ska det fan satsas! Jag menar, Ola kommer till People, lyckan är gjord! Som jag sa till Malin igår: Jag behöver verkligen en Ola i mitt liv just nu!
Han gör mig glad, så är det bara, spelar ingen roll hur töntigt det låter.
Bussen min går från jobbet om 13 minuter. Sen är jag hemma till halv sju, då ramlar folket in och det förfestas innan det är dags att bege sig, återigen är det busybusy som gäller. Tur att jag kan sova lite på bussen för att ladda om krafterna.
Har förresten varit på enduro idag med en väldigt mysig och trevlig fotograf, han har förgyllt min vardag (lördag) och det känns bra. Den andra fotografen som jobbar idag sitter och lyssnar på Kiss, det gör mig också glad. Gud vad det känns skönt att vara glad, varför är man inte det hela tiden!? Hädanefter ska jag bara vara glad!
Men puss på er så länge! Jag lovar att hälsa från alla till Ola och imorgon kommer Ola hälsa tillbaka :)

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

OLAAAAAA <3<3<3<3 jag har tvingat Kalle att försöka ta hans autograf till mig när han ska va där och fota! han är där i detta nuu, MÅTTE han lyckas!! hoppas ni hade en TOPPEN kväll! :D