tisdag 2 september 2008

Jag är upptagen

Life's busy and I like it! Dock är det en kurs till som ska påbörjas på lördag och ett till jobb som ska sökas imorgon. Life blir alltså en aning till busy och det kan vara så att det inte håller. Eller så är det så att det håller. Många bollar i luften är min filosofi och mitt riktmärke.
Idag har jag börjat läsa igenom mina cirka 200 sidor på engelska till den första uppgiften i Freds- och konfliktkunskapen. Sen har jag handlat och stekt pannkakor. Nu ska jag iväg till bussen till Enköping för att testa på simning. Det kommer alltså inom kort finnas bilder på mig i bikini i Enköpings-Posten. Jag tror jag misstycker... Men men. Jag gillar att träna på arbetstid i alla fall.
Onsdag och torsdag kommer att se likadant ut, ungefär i alla fall. Plugg på dagen, jobb på kvällen. Torsdag ska jag hinna övningsköra också. Det är fint.
Hur tror vi att jag klarar planen att inte gå ut på krogen en enda gång den här veckan? Jag är hoppfull men skeptisk.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är faktiskt skönare o va upptagen än att inte ha ngt att göra om dagarna:D men du får inte bli för upptagen!! :D