söndag 28 september 2008

Party!

Knappt är helgen slut och jag är redan taggad på den kommande veckans party.
Kan bero på att fredagens utgång var väldigt lyckad. Mycket folk, trevligt sällskap, bra drag. Fanns inte mycket att klaga på. Förutom att det finns allt för många slem, eller som Karin beskrev dem "små bakterier som man ska mosa och äta upp". Något i den stilen sa hon i alla fall. Puss på dig älskling!
Dock har vi båda gått och blivit lite för tatueringskåta har jag konstaterat. För min del i alla fall, det är helt sinnessjukt. Tatueringar är som väldigt starka magneter och kan få vem som helst att bli tokhet! Jisses! Jag blir upphetsad bara av att tänka på tatueringar. (Hej desperat!)
Annars har den här helgen bjudit på en massa jobb. Igår på hemtjänsten mellan 15.00-22.00 och idag mellan 12.00-22.00 på Enköpings-Posten. Men det är mysigt! Jag trivs med båda.

Nu får jag sluta skriva för min arbetskamrat kom på mig, vill inte att han läser denna blogg!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jaa dom är sannerligen bakterier som sprids!!
tatueringar är väldigt hett! men jaa du har så rätt vi har blivit lite för besatta av de som har dom xD vi kanske ska gå tillbaka till "fräsch single boy"?
du kommer bli riiik som du jobbar! o det e nice!
puuusss, vi borde träffas i veckan eller ngn gång när du har ledigt!
puss