torsdag 9 oktober 2008

All by myself - ohyes!

Okej, nu ringer karln och säger att han inte kan åka på lördagens landskamp. Karln är min något mer erfarne arbetskamrat. Detta innebär alltså att jag själv ska åka på landskamp, sitta på pressläktaren och mysa i pressrum och på presskonferens helt själv. Det blir spännande minsann! Sen blir det jag som utan assistans får göra en grej om Daniel Majstorovic. Det här är faktiskt riktigt, riktigt stort! När arbetskamraten skulle med så skulle ju jag bara följa med som bihang typ men nu ligger allt ansvar på mig. Exiting!

Annars jobbar och sliter jag på alla håll och kanter. Lite plugg och så där också. Ikväll ska syster min sova över också, det blir trevligt.


Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör du i Sydafrika 2010? Jag hakar lääääätt på! Planerar redan sjuka expeditioner som ingen annan än jag (och möjligtvis möparna Löpare och Adam) kommer vilja följa med på. Resor is the shit! ;)

Anonym sa...

D fixar du lätt! :D Puss <3

Anonym sa...

värsta spännande!! det låter som ett drömjobb för dig:D
pusss