söndag 12 oktober 2008

Helt slut!

Jag är helt slut mentalt. Vilken jävla urladdning! Fatta att jag får göra det jag älskar och få betalt samtidigt. Fatta att jag har en bild på Zlatan som bakgrundsbild på mobilen, som jag själv har tagit! Jag tänker aldrig någonsin igen ens försöka klaga på mnitt jobb, det finns inte! Jag kommer aldrig någonsin igen att känna mig deppig, jag kommer för evigt att ha denna upplevelse att tänka tillbaka till och då försvinner ALLA bekymmer!

Tänkte utvärdera min hälsosamma vecka och hur det har gått. Det har väl gått sisodär. Alkoholpunkten har jag lyckats med. Stegen har jag så gott som lyckats med. Frukt och grönt också. Situupsen och det har gått bra alla dagar förutom idag och igår. Ett pass för lite på Friskis och synderna den här helgen undviker jag gärna att tala om. Men nu laddar jag om för en ny vecka, med nya tag och nu är jag i alla fall en bit på väg liksom. Känner att nästa veckan kan bli bra. Ingen förkylning och i stort sett inget jobb, då finns tiden för träning i alla fall.
Ha det bra så länge!

Puss!

Inga kommentarer: