söndag 12 oktober 2008

Uppe bland molnen

Jag är speedad! Detta trots en timmes häng på BK där jag prata av mig mycket till sällskapets förfäran.
Ni förstår givetvis varför denna speedighet. ÅÅÅÅH! Det var så jävla häftigt! Jag har svårt att stava nu, det är som att jag är full är något men jag är helt enkelt hög på fotboll och min förhoppningsvis framtida karriär. Det var COOLT! Zlatan gick förbi mig, han stos bredvid mig, jag hörde honom prata på italienska. Patrik Ekwall och Glennströmberg satt bakom mig och jag pratade med Mats Olsson! Sveriges coolaste sportkrönikör typ. Intervjun med Majstorovis var inte det bästa jag gjort men något fick jag med mig. Lite nervöst och pinsamt att Simon Bank (sportkrönikör som skrivit bok om Zlatan) stod bredvid och hörde det något taffliga samtalet. Men jag är ny, jag har all rätt att vara en aning nervös. Tror ändå att jag utstrålade viss självsäkerhet. Eller inte. Hur som helst spelar det ingen roll! Det här kommer jag leva på i alla evigheter, så jävla coolt!!

Puss!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lilla, söta Therese. Å så glad man blir när det går väl för dig! :).

Anonym sa...

Hahaha det lät verkligen härligt och spännande!! Skönt inlägg, man verkligen känner entusiasmen i texten ;P