lördag 25 oktober 2008

Nada

Två tidiga helgkvällar på rad och jag gillar det, väldigt mycket faktiskt. Det är skönt att känna sig utmattad och veta att man bara kan ligga och såsa om man så vill. Ska nog gå och lägga mig alldeles strax faktiskt.
Det finns egentligen inte så mycket att säga idag. Haft arabiska och insett att jag kan så lite som jag befarade, men jag orkar inte direkt oroa mig för det.
Om den här helgen har varit chill så blir det fett med party nästa helg, då är den vita månaden slut och det är halloween. Looking forward to it!
Men som sagt, inget att säga, så god natt!

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Baara en vecka kvaar! Hur stavas "schaiiize". Pepp pepp pepp.

Anonym sa...

min älskade vän! du får mig att må så mkt bättre!:)
och håller med har varit skönt att tagit det lugnt ett tag men det e ju självklart roligt att festa:D
puuuuss<3<3

Anonym sa...

*BRÖSTCANCER

Det vore otroligt bra om du kunde uppmärksamma med ett inlägg på din sida om det jag skrivit i min blogg > > http://olsonmalin.blogg.se/2008/october/ingen-vill-drabbas.html

Kopiera bilden och klistra in här! Ingen vill drabbas av bröstcancer!

Tack!*