lördag 11 oktober 2008

Hur ska detta sluta?!

Okej, nu åker jag snart!! Jag kan inte bli mer överexalterad!! Hur ska jag kunna ge ett seriöst intryck idag, hah! Jag får lov att försöka dölja min nördighet och oerfarenhet och bara utstråla självförtroende. Ofta! Fast jo, jag är ganska bra på att dölja känslor, för det mesta. Sen är det bara att hitta någon som ser ut att ha koll på läget och förfölja den personen, så gör jag jämnt!
Hur man ska se ut på ett sånt här uppdrag är också spännande, man måste ju se anständig ut men man får inte se ut som att man har ansträngt sig. Jag tror jag har lyckats, nästan iaf.
Åh, Patrik Ekwall kommer med all säkerhet vara där. Äckligare journalist får man leta efter. Men det skulle vara coolt att byta några ord med honom. Jag ska jobba på det. Men nu ska jag kila, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!

Puss!

Inga kommentarer: