söndag 5 oktober 2008

Pity the child

Hej mindre frisk tjej!
Jag bjuder på bilden men det går inte att se hur röda mina ögonvitor är men man ser lite gul ögonsalva och om man spanar in mina ögonlock så ser man att de är en aning svullna. Jag ser konstant suddigt. Usch jag hatar självömkan men nu tycker jag synd om mig själv. Har tryckt i mig två hekto godis och ett kakpaket, känns det bättre? Nej!
Jag tror klumpen är på väg på ett av sina regelbundna besök. Ni som inte känner klumpen förstår ändå vad jag menar. Obehaget.
Varför den är på väg nu skulle jag vilja veta. Tror först att det var ångest över att inte kunna åka till jobbet, men jag ska ju jobba hemifrån ändå så det är inget som hämmar min ekonomi eller min arbetskamrats arbetsbörda, som jag oroar mig mest för.
Jag gjorde inget igår som förtjänar en klump. Men som alltid med klumpen så tycker den om att vara oförutsägbar och oförståelig. Den går inte att förklara och det är frustrerande.
Men jag håller tummarna för att jag kan jobba imorgon och då jobba på massor, då behöver man inte tänka då kan man mysa med tanterna istället.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

klumpen kommer alltid efter man har varit ute och druckit, det är den nedrans alkoholen som gör så att man får ångest! men jag tycker mkt synd om dig!! hoppas du blir frisk snart!
puss