lördag 18 oktober 2008

Updates

Jag drack inte en droppe igår! Dock åt jag två stycken B Kool (Bruger King-glass) vilket är synd nog, men ingen alkohol! Som vanligt när man väljer att vara nykter finns det massor som vill bjuda, varför är det inte så när man är ute efter en fylla?
Skitsamma! Vi hade kul. Grääs gjorde en antal pengarundor som gav henne både en cider och mat på Burger King, och ändå hade hon pengar kvar, alltså upphittade pengar på krogen, folk dräller väldigt mycket.
Nu är klockan fem i sju, var uppe tjugo över sex, gick och la mig vid tre, halv fyra. Men nu ska det jobbas, måste lura tanterna att jag är förkyld istället för dagen efter-hes, för det blir man trots att man inte druckit en droppe. Jag kanske somnar hos någon av dem, men förhoppningsvis håller jag mig vaken till halv fyra då jag slutar. Tanken var att jag skulle skriva PM då men det kommer jag verkligen inte palla! Får ta det imorgonförmiddag innan jag börjar jobba klockan två. (Nu skriver jag sånt som är så himla ointressant för alla andra förutom... eller jag förutom ingen, det är tråkigt för mig också).
Men alltså, jag skäms mycket över det jag nu ska skriva. Det finns en snubbe som alltid är på krogen när man är ute. Jag har strulat lite med honom, det erkänner jag. Han är inte världens hetaste människa, MEN han har tatueringar som... jag vet inte vad. Tatueringarna gör honom till den läckraste på krogen, jag kan inte sluta lägga min uppmärksamhet på honom. Han är ett svin, det har han gjort tydligt då han nappar en ny tjej VARJE gång på sitt eget lilla vis, MEN hans tatueringar!
The work is calling.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att ni hade en bra kväll!! Jag hade ju velat festa med er!! GAAH, jävla fitt vakt! tar mina pengar sen slänger dom ut mig :O BITCHES! visst hälsade vi på varandra? :O minns att jag hälsade på gräääs som man inte sett på år och dar =/

Anonym sa...

JA! han var heelt knäpp! as kaxig var han dessutom! hhahah, aaa Ulrika hittade till mig och fick sin mobil. Vi fick dock sitta i trapphuset en evighet eftersom min lillasyster hade nyklarna och hon var nere på stan och åt! hahahah :D