fredag 31 oktober 2008

Get the party started!

Nu har jag laddat. Laddat länge. Jag är helt redo för helgen. Party gånger två! Det var ett tag sen nu. Den vita månaden a.k.a pensionärsperioden har nu kommit till sitt slut. Det har var så skönt, det är ju så här jag trivs egentligen. Jag är en pensionär innerst inne. Men nu är jag taggad på fest! Bra grej att jag har tagit på mig ett arbetspass på söndagkväll, då kommer man vara lagom mör, men jag är bra på att utstråla icke-existerande energi.
Grejen är då om jag ska satsa mer idag än imorgon? Men jag vill vara på gång imorgon också, därför får jag inte bli för trött. Haha, dagens i-landsproblem! Vad tragiskt, åh vad det är synd om mig, vilken dag ska jag festa hårdast??
Har fått min mor att införskaffa en vinflarra till mig i alla fall, oerhört tack till henne!
Teoriplugg, here I come! Sen fika med Karre och Ulkan, träning därefter för att sen ta vid förfesten.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis i samma stund som jag läste ditt inlägg satt jag och funderade på hur jag efter en nästan nästan vit månad ska lyckas dricka mycket utan att drick för mycket? Vilken dag ska man satsa hårdast på? Båda! Puss ses ikväll efter 7!